13 Ağustos 2010 Cuma

Guggenheim Müzesi Markasının Gücü

Müzeler için markanın yaratabileceği gücü en iyi özetleyecek şeylerden biri de budur herhalde!

Frank Lloyd Wright'ın tasarımı olan ve 1959 yılında tamamlanan New York' daki Solomon R. Guggenheim Müzesi beton parçalarından bir takı koleksiyonu oluşturmuş. Bu koleksiyonun özelliği ne mi? Bu beton parçalarının müze binasının 2007 de tamamlanan restorasyonu sırasında toplana parçalar olması.

"Guggenheim Müzesi'nin bir parçasına sahip olma fırsatını kaçırmayın!" sloganı da yaratılan bu marka değerinin bir göstergesi.

Berlin duvarı gibi Guggenheim müzesinden de bir beton parçasına sahip olmak isteyecek birsürü kişi vardır eminim. Çünkü bir beton parçası, eğer Guggenheim Müzesi binasından kopmuşsa, bir kadının boynunu süsleyecek bir değer yaratabiliyor insanların gözünde. Hem de yüksek bir bedel ödemeye razı olarak...

Türkiye'de böyle bir koleksiyonu bu kadar yüksek fiyatlarla sunabilecek marka değerine sahip bir müze biliyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...